Company Logo

Egzaminatorius

Gimnazijoje naudojama šiuolaikiška ir efektyvi internetinė sistema, padedanti mokytojui ruošti, o mokiniams ruoštis brandos egzaminams

Projektas „TŪM II“

Dabar prisijungę

Dabar svetainėje 43 svečiai (-ių) ir narių nėra

steam

Gimnazijoje lankėsi „4 ROOMS forum theatre“ grupė

Rugsėjo 24 d. gimnazijoje lankėsi „4 ROOMS forum theatre“ grupė. Profesionalūs aktoriai iš Vilniaus atvyko pagal projektą „Tausoju, vadinasi, egzistuoju“, kurio idėja – didinti visuomenės aplinkosauginį sąmoningumą meninėmis priemonėmis. Projekto tikslas – skatinti atsakingą elgesį, atsakingą vartojimą, akcentuoti kiekvieno mūsų būtiną dėmesį aplinkosaugai. Apie klimato kaitą ir kasdienius mūsų įpročius svečiai interaktyviomis meninėmis formomis, interaktyvia diskusija kalbėjosi su ketvirtokais ir mokytojais. Diskusiją moderavo modernaus vystymosi ekspertė Audronė Alijošiūtė. Meninės-socialinės akcijos, diskusijos metu per asmeninę dalyvių patirtį buvo siekiama formuoti elgesio pokytį, sprendžiant aplinkosaugines problemas kartu su kuo įvairesne bendruomene. Atsakingo ir tausojančio vartojimo idėja suprantamai bei motyvuojančiai skleista mokiniams ir mokytojams, žmonėms, turintiems skirtingą patirtį ir atstovaujantiems skirtingas amžiaus grupes.

Projekto dalyvius ir svečius, mokytojus iš Utenos Aukštakalnio progimnazijos pasveikino direktoriaus pavaduotoja ugdymui Gritana Tūzienė.

Mokiniai apie projektą po renginio rašė:

„Projektas „Tausoju, vadinasi egzistuoju“ mane supažindino su šiandienos problema (žaliavų netaupymu, nerūšiavimu) iš arčiau. Anksčiau tuo nelabai domėjausi, tad išgirdus, kad šiuo metu mes naudojame ateities išteklius ir, kad dėl to klimato temperatūra pakilo 1 laipsniu, mane ištiko šokas. Ko gero, ši problema iki šiandienos nebuvo aktuali kiekvienam jaunam žmogui, tad labai pagelbėjo visos informacijos perdavimas spektakliu ir mūsų įtraukimu. (…) Supratau, kad atidėlioti ir laukti, kol kažkas kitas imsis veiksmų, mes negalime.“ (Martyna)

„Sužinojau, kad norint padėti gamtai šiais laikais, reikia daugiau planuoti kenkėjiškas jai veiklas, negu rūšiuoti. Situacija pagerėtų, jeigu būtų uždraustas iškastinis kuras. Bet tada 70 % JAV gyventojų prarastų darbą. Puiku, kad jau anksčiau minėtą taršos problemą iškėlė švedų moksleivė, aplinkosaugos aktyvistė Greta Thunberg.“ (Adomas)

„Pagrindinis dalykas, kurį supratau būdamas renginyje – globalinio atšilimo problema, sukelianti kritinę situaciją, ir kad veiksmų reikia imtis čia ir dabar, nes kitaip pokyčiai pasauliui gali būti nepataisomi. Antra, kad žinią dėl šiukšlių rūšiavimo ir gamtos tausojimo reikia skleisti ir nesmerkti ankstesnių kartų netausojimo, bet stengtis keistis patiems.“ (Konradas)

„Vykęs projekto „Tausoju, vadinasi egzistuoju“ renginys mane sužavėjo originaliu ekologijos temos pristatymu ir perteikimu. Kūrybingi ir charizmatiški aktoriai pasirodymo metu sprendė aktualias problemas, konfliktuodami parodė, kaip svarbu domėtis ekologija, nebūti abejingiems, tausoti gamtą. Mane motyvavo pasidomėti šia tema plačiau.“ (Karolina)

„Projektas įdomiomis ir moderniomis priemonėmis pademonstravo vartotojiškumo ir ekologijos temas bei problemas. Ypač aiškiai perteikė ir privertė susimąstyti apie skirtingą kartų požiūrį į minėtas temas, pinigų svarbą ir vietą žmogaus gyvenime, ir kaip skirtingai žmonės gali reaguoti į tam tikras situacijas. Renginys turėjo gilią edukacinę prasmę, buvo linksmas bei nuotaikingas.“ (Taja)

„Šaunios idėjos gamtos tausojimui. Prasmingai ir intriguojančiai perteikta taupymo bei perdirbimo mintis, įtraukiantys improvizacijų teatro sprendimai.“ (Marius)

„Projekto edukacinės veiklos privertė labiau susimąstyti apie rūšiavimą ir kitus būdus, kurie galėtų išspręsti klimato kaitos problemas. Labai patiko, kad į vaidinimą galėjome įsitraukti mes – žiūrovai.“ (Norbertas)

„Įdomiausia buvo pamatyti trijų kartų nesutarimus, skirtingus požiūrius, joms būdingus temperamentus. Taip pat buvo įdomu stebėti, kaip vyksta konfliktas, jį vystyti. Svarbiausias dalykas, kurį „išsinešiau“ – daugiau supratingumo vieni kitiems ir gamtai.“ (Urtė)

„Po renginio supratau, kad svarbu tausoti gamtą, kad skirtingi žmonės apie tai gali galvoti skirtingai. Mane nustebino aktorių profesionalumas ir tai, kaip jie sugebėjo mūsų mintis, pasiūlymus paversti realiomis situacijomis. Buvo įdomu stebėti personažus ir suprasti iš jų perspektyvos aplinkosaugos reikšmę ir kaip mažos diskusijos detalės gali pakreipti ta pačia linkme visą žmonių bendravimą. Sužinojau įdomių dalykų apie maisto produktų ženklinimą Fairtrade ženklu.“ (Redas)

„Renginyje man kilo daug minčių apie mūsų planetos taršą, žmones, kurie netausoja gamtos ir kaip visa žemės švara priklauso nuo mūsų pačių. Vaidybinės edukacijos pagalba pamačiau galimą situaciją mokykloje ir, kad dažnai yra tik kalbama, bet nieko nedaroma dėl žemės švaros. Mane sužavėjo aktorių vaidyba, kai jie tam tikrose spektaklio vietose ateidavo ir paklausdavo mūsų patarimų, kaip turėtų istorija vystytis toliau. Tarpusavyje jie nesitardavo, bet situacijas improvizuodavo.“ (Aina)

 

Konferencijos akimirkos:

Mes — VU partneris

vu 2005 m. su Vilniaus universitetu pasirašyta bendradarbiavimo sutartis

Paieška

VILNIUS TECH klasė

vgtu
Nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. gimnazijoje įsteigta VILNIUS TECH klasė
Prašymas dėl priėmimo į VILNIUS TECH klasę

Pamokų laikas

1.  8.008.45

2.  8.559.40

3.  9.5010.35

4.  11.0011.45

5.  12.0512.50

6.  13.0013.45

7.  13.5514.40

8.  14.4515.30

Abituriento atmintinė

Lietuvos moksleivių sąjunga kartu su NEC ir LAMA BPO parengė atmintinę abiturientams

Erasmus+ LELETO leidinys
leleto leleto

.




© 2005–2017 Utenos Adolfo Šapokos gimnazija