Company Logo

Egzaminatorius

Gimnazijoje naudojama šiuolaikiška ir efektyvi internetinė sistema, padedanti mokytojui ruošti, o mokiniams ruoštis brandos egzaminams

Projektas „TŪM II“

Dabar prisijungę

Dabar svetainėje 23 svečiai (-ių) ir narių nėra

steam

Pažink kultūras, kai mokaisi kalbas

Projekto renginiai >>

Projekto aktualumas / svarbumas

Šiandienos pasaulyje labai svarbu gebėti bendrauti viena ar daugiau užsienio kalbų, nes žmonės, kurių gimtosios kalbos skirtingos, apsigyvena kaimynystėje, įsidarbina toje pačioje įmonėje, vaikai pradeda lankyti tą pačią mokyklą. Kad žmonės gražiai tarpusavyje bendrautų, nepakanka tik susikalbėti. Reikėtų žinoti papročius, kasdieninio bendravimo kultūrą, tradicijas. Štai kodėl buvo parengtas toks projektas.

Projekto tikslai:

• skatinti kalbų mokymą(si) ir motyvuoti mokinius tai daryti, pateikus jiems užduotis kultūriniame kontekste;

• motyvuoti mokinius mokytis daugiau nei vienos užsienio kalbos;

• ugdyti mokinių tėvų supratimą apie vienos ar kelių užsienio kalbų mokėjimo svarbą, kad jie skatintų savo vaikų norą sužinoti daugiau apie kitas kalbas ir kultūras;

• sukurti saugią internetinę platformą, kur projekto partneriai galėtų mokytis kalbų, atliktų užduotis savo gimtąja ir anglų kalba;

• sudaryti mokiniams sąlygas bendrauti su savo bendraamžiais iš skirtingų kultūrų ir kalbų šalių;

• patobulinti skaitmenines kompetencijas;

• išmok(y)ti prisiimti atsakomybę už savo asmeninį indėlį į grupės veiklą, dirbti kartu ir sukurti grupės ar tarptautinį produktą.

Projekto trukmė:

2020 m. rugsėjis–2021 m. kovas

Dalyviai:

• 4–8 mokinių komanda-partnerė, kurioje mokiniai bendrauja, bendradarbiauja, atlieka individualias ir grupines užduotis;

• 1 mokytojas (vienai komandai-partnerei), kurio užduotis – koordinuoti mokinių darbą, padėti reikalui esant, prižiūrėti, kad užduotys būtų atliekamos nepažeidžiant įstatymų ir laiku.

Veiklos:

• mokinių prisistatymas per savo avatarą (individualus darbas);

• brošiūros apie tradicinius patiekalus parengimas (individualus darbas);

• animacinių dialogų apie kasdienius patiekalus, mitybos įpročius, valgymo kultūrą kūrimas (tarptautinis darbas poromis);

• medžiagos apie šalies tradicinius intelektinius žaidimus parengimas ir pateikimas (individualus ir komandinis darbas);

• trumpo video apie partnerių intelektinius žaidimus sukūrimas (tarptautinis komandinis porų darbas);

• skaitmeninės istorijos kūrimas atpasakojant populiarią, tradicinę istoriją, legendą (komandinis darbas);

• tarptautinės skaitmeninės istorijos kūrimas pagal kiekvienos komandos pateiktas istorijas (tarptautinis visų grupių sukurtas produktas);

• video apie iškilų šalies žmogų sukūrimas (individualus darbas);

• užduočių, paremtų video apie iškilius žmones medžiaga, parengimas (tarptautinis darbas).

Laukiami rezultatai:

1. Bus sukurti produktai skaitmeninėje platformoj:

• brošiūros apie partnerių tradicinį maistą, patiekalus;

• skaitmeniniai dialogai / animaciniai filmai apie partnerių tipinius dienos patiekalus, valgymo įpročius;

• trumpi video/ filmukai apie tradicinius intelektinius žaidimus;

• skaitmeninės tradicinės / populiarios projekto šalių istorijos;

• tarptautinė skaitmeninė istorija;

• vaizdo įrašai apie kiekvienos šalies-partnerės žinomus / iškilius asmenis/ žmones;

• užduočių/ intelektinių žaidimų knyga apie iškilius žmones.

2. Patobulės IT įgūdžiai, skaitmeninio darbo kompetencijos.

Sklaida

Veiklų rezultatais bus dalijamasi:

• „Twinspace“ erdvėje;

• partnerių mokyklų tinklalapio svetainėse;

• (jei yra) mokyklų partnerių socialinės žiniasklaidos paskyrose.

https://www.facebook.com/groups/3140327749428250

https://www.instagram.com/fcll_twinning/?igshid=giwjusmrrbz1

Projekto reklaminis vaizdo įrašas:

https://twinspace.etwinning.net/123173/pages/page/1115077

Partneriai:

Turkija (5 mokyklos), Italija (2 mokyklos), Lenkija, Lietuva, Serbija, Rumunija.

Projekto eiga:

Mūsų mokyklos komanda: Armantė Balaišytė (3a), Kotryna Katinaitė (3a), Danielė Kristutytė (3a), Gustas Stankevičius (3a), Darius Zagrebaitis (1d).

Mokytoja – Irena Budreikienė.

Projekto Logo:

Kiekvienas mokinys sukuria projekto LOGO. Komanda išrenka vieną darbą ir jį pateikia balsuoti. Balsavime (https://forms.gle/yaiPQVCMAgaVoWLR9) buvo kviečiami dalyvauti visi mokyklų-partnerių mokiniai ir mokytojai. Daugiausiai balsų surinkęs logo buvo Prof. Dr. Muhammedo Hamidullah Anadolu İmamo Hatipo Lisesi mokyklos Ankaroje logo. Jis ir tapo viso projekto logo.

Mūsų mokinių darbai:

 Dalyvaudami projekto veiklose kiekvienos mokyklos mokiniai privalėjo sukurti projekto LOGO. Du mūsų mokyklos mokiniai – Armantė Balaišytė (3a) ir Gustas Stankevičius (3a) – pateikė konkursui savo LOGO.

 

fcll1          fcll1

 

Armantės, Danielės, Kotrynos, Dariaus ir Gusto darbus galite pamatyti:

https://padlet.com/patinizonino/FCLLSchoolcorners

Kiekvienos mokyklos komanda pristatė pasakojimą, istoriją ar legendą iš savo šalies.

Legendą, kurią pristatė mūsų mokyklos komanda, galite pamatyti čia:

https://www.youtube.com/watch?v=1L_H-09YXbM&feature=emb_title

Visos komandos pasirinko veikėjus iš savo pateiktų istorijų, pasakojimų ir legendų, ir kartu sukūrėme tarptautinę istoriją:

https://www.storyjumper.com/book/read/95861806/FCLLnbspInterTraditional-Digital-Story

Kiekvienas komandos narys sukūrė trumpą video apie žymų žmogų iš savo gimtosios šalies.

Mūsų mokinių video apie žymius lietuvius:

https://www.youtube.com/watch?v=Mnh-ASjXHRU

https://vimeo.com/513557943

https://www.youtube.com/watch?v=bQ-15JdBC9s

https://www.youtube.com/watch?v=oDXrOwt4R10

https://www.youtube.com/watch?v=6v2RDTUCnf4

Galite ir Jūs pabandyti atlikti užduotis, kurias parengė Armantė, Danielė, Kotryna, Darius ir Gustas visiems projekto partneriams.

https://wordwall.net/resource/11530971

https://create.kahoot.it/share/jonas-mekas/d7264840-3369-4270-8a13-dc8be62aedf4

https://kahoot.it/challenge/04896367?challenge-id=a5182ee7-b6ab-40a6-979d-9ab97f36631d_1614334587385

https://create.kahoot.it/share/games-on-prominent-people-vytautas-the-great/764bcdfb-413a-4061-b8a1-cce06908b3d1

https://quizlet.com/572309925/ruta-sepetys-flash-cards/?i=1ex4ms&x=1jqY

You can also find some information on the projects:

https://twitter.com/ValuingnatureL

https://www.facebook.com/Valuing-Nature-Eramus-Lietuva-102881028533509

https://www.instagram.com/valuingnature_ltu/

 

Mes — VU partneris

vu 2005 m. su Vilniaus universitetu pasirašyta bendradarbiavimo sutartis

Paieška

VILNIUS TECH klasė

vgtu
Nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. gimnazijoje įsteigta VILNIUS TECH klasė
Prašymas dėl priėmimo į VILNIUS TECH klasę

Pamokų laikas

1.  8.008.45

2.  8.559.40

3.  9.5010.35

4.  11.0011.45

5.  12.0512.50

6.  13.0013.45

7.  13.5514.40

8.  14.4515.30

Abituriento atmintinė

Lietuvos moksleivių sąjunga kartu su NEC ir LAMA BPO parengė atmintinę abiturientams

Erasmus+ LELETO leidinys
leleto leleto

.




© 2005–2017 Utenos Adolfo Šapokos gimnazija